•Satış prosesinin təşkilində mağazanın sıravi və digər personalının işini tənzimləmək;
•Satış nöqtələrindən və alıcılarından daxil olan hər bir informasiyaya operativ reaksiya vermək;
•Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkil olunmasına nəzarət etmək;
•Müştəri məmnuniyyətinin qorunması istiqamətində tədbirlərin həyata keçirilməsi;
•Mağaza daxilində yaranan texniki və digər maddi vəsaitlərlə bağlı problemlərin həll edilməsi;
•Dövrü hesabatların hazırlanıb struktur rəhbərinə təqdim olunması;
•Mağazada məhsul qalığına nəzarət edilməsi;
•Daxili standartlara uyğun olaraq rəf düzülüşünə nəzarət etmək;
•Qoyulan satış hədəflərini təqib etmək və yerinə yetirmək;
•Mağazanın səliqə-səhmanına və heyətin nizam-intizamına nəzarət etmək;
•Cari tapşırıqları həll etmək;
Tələblər:
•Yaş – 30 -40
•İş təcrübəsi 5-7 il
•Ali təhsil;
•Yüksək təşkilati bacarıqları (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.) olmalı;
•İşgüzar davranış etikasını;
•Satış texnikası və prinsip bilikləri;
•Alıcılara keyfiyyətli xidmət standartlarını, xidmətin təşkili metodları biliyi;
•Sanitariya, texniki və yanğın təhlükəsizliyi qaydalarını bilməli;
•Kompüter bilikləri (MS Office).
•1C proqramı ilə işləmə bacarığı arzu olunandır